vineri, 7 ianuarie 2011

O saptamana dedicata Pacii (7)



A saptea cale

"Lumea este deja vindecata."

Rugaciunea de dimineata:

"Preaiubite, am ajuns in punctul in care pot vedea adevarul de care m-am ascuns pana acum. Am incercat sa creez o lume care nu coincidea cu planul Tau Divin. Am incercat sa creez ceva opus iubirii si sa-i ofer Pacii o alternativa. Dar nici unul din aceste lucruri nu a fost auzit de tine, iar tu ai pastrat adevarul in siguranta, protejand realitatea de iluziile pe care le foloseam pentru a distruge realitatea.

Acum imi las jos sabia si accept ceea ce mi-ai dezvaluit. Lumea este deja vindecata si eu aleg sa accept acest adevar astazi. Acolo unde odata am vazut ura, voi alege numai iubire, deoarece asta este ceea ce tu ai ales pentru mine, Preaiubite.

Iti voi oferi toate iluziile care m-au separat de aceasta viziune a sfinteniei si voi avea incredere in tine intrutotul. Iubirea m-a ales si acum ii raspund. Tine-ma in bratele tale ca sa simt gratia Divina ce se revarsa din inima ta in a mea, acum si intotdeauna."

Exercitiu zilnic:

Astazi vom duce practica noastra in punctul final. Aceasta este arta de a crea pacea spirituala, intelegerea ca indiferent de cum pot sa apara ucrurile, lumea e deja vindecata. Are aceasta sens pentru cel care se uita cu ochii fizici la o lume de conflict si razboi?

O astfel de afirmatie este o nebunie pentru toti care isi folosesc ochii pentru a judeca. Am invatat ca ochii fizici nu pot vedea realitatea, ci numai umbra realitatii, lumea bazata pe frica.

Trebuie sa ne uitam cu ochii spirituali, daca vrem sa vedem adevarul, ochi care vad totul in acelasi fel, invelit in sfintenie si gratie divina. Realizam ca exista o singura lege activa in vietile noastre-legea pacii, sau iubirea. Orice pare sa se opuna acestei legi este o iluzie si nu este real. atunci cand ne concentram spiritul in acest mod, devenim facatorii de pace care dorim sa fim, deoarece noi permitem ca miracolul sa lucreze prin noi. Nu putem sti care e miracolul, sau cum functioneaza el. Putem doar deveni acest miracol si lasa lumea din jurul nostru sa se transforme.

Mantra zilei va fi chiar Calea.

Pe masura ce desfasurati activitatile zilnice, priviti cu ochi iubitori lumea si spuneti:" Lumea este deja vindecata."

Ori de cate ori va amintiti, opriti-va si priviti in jurul vostru, apoi rostiti Calea cu cea mai mare recunostinta pe care o puteti simti. Aceasta este cheia, deoarece recunostinta este catalizatorul care activeaza Lumea Reala.

Ati parcurs un drum lung, dar sunteti Acasa acum. Voi sunteti ochii care privesc si vad o lume vindecata. Binecuvantati fie aceia care se lasa folositi in acest fel."

(Exercitii preluate din cartea "pacea launtrica de J.F.Twyman)

Un comentariu: