joi, 6 ianuarie 2011

O saptamana dedicata Pacii (6)



A sasea cale

"Iubirea este singura forta din univers."


Meditatia de dimineata:

"Preaiubite aleg sa percep acea unica lege care exista in realitate astazi. Exista o singura forta in univers si ea este iubirea. Ce trebuie sa invat despre legea care ma va elibera? Fiecare lectie in fata careia mi-am deschis mintea m-a dus in acest loc linistit in care mintea mea se poate odihni si unde descopar adevaratul inteles al pacii.

Daca iubirea e singura forta reala din univers, atunci frica trebuie sa fie o iluzie-ca de altfel tot ceea ce se naste din frica. Acest adevar este salvarea mea, iar prin trairea lui, eu devin un facator de Pace.

Aceasta este ziua in care ma voi elibera de toate iluziile si voi accepta tot adevarul. Aceasta este clipa in care renunt la scutul cu care m-am aparat impotriva adevarului si iti ofer, de buna voie, un loc in inima mea, unde sa traiasca si sa creasca. Voi cauta doar iubirea astazi, Preaiubite, deoarece este singurul lucru care are importanta pentru mine acum.

Exercitiu zilnic:

Am ajuns in acel punct al evolutiei noastre, in care vedem iubire pretutindeni-inclusiv in acele locuri in care nu parea sa existe inainte. In trecut am invatat sa facem diferenta dintre ce ne-ar fi de folos si ce ne-ar ameninta vietile, diferenta dintre iubire si frica. Dar ne-am inaltat acum intr-un loc de unde putem vedea mult mai departe decat inainte.

Si care este unica lege pe care o percepem, atunci cand urcam pe acest munte?

Doar iubirea, deoarece ea este cu adevarat singura forta activa si reala din univers. Vom poposi aici pentru un timp si vom urmari miscarea iubirii care s-a sustras atentiei noastre pana acum. Ne vom uita la lume si vom vedea lumina strlucitoare a iubirii pe masura ce ea activeaza centrii nostri superiori de constienta, amintindu-ne ca Dumnezeu nu si-a pierdut niciodata concentrarea-nici macar pentru o clipa.

Petreceti ziua reflectand in tacere asupra acestei noi perspectie pe care ati dobandit-o. Uitati-va la toti pe care-i intalniti si lasati-i sa va invete cine sunteti cu adevarat. Fie ca aceasta zi sa reprezinte ziua in care alegeti iubire, oriunde va uitati.

(exrcitii preluate din cartea "Pacea Launtrica" de J.F.Twyman)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu