sâmbătă, 1 ianuarie 2011

O saptamana dedicata Pacii (1)



Daca tot incepem anul cu Ziua mondiala a pacii, va propun sa petrecem saptamana urmatoare "rugandu-ne pace" si meditand la Cele Sapte Cai spre Pace.


Autorul cartii "Pacea launtrica", James F.Twyman ne spune :" atunci cand lucrati cu caile, tineti cont de urmatoarele idei:

1. Lumea pe care o doriti exista deja.

2. Nu incercati sa schimbati nimic in lume. Mai degraba schimbati-va mintea, iar apoi observati miracolul.

3. Cea mai inalta expresie a "Mintii Universale", sau Dumnezeu, este Pacea.

Folositi aceste adevaruri ca repere care sa va calauzeasca in exercitiul vostru.


Petreceti sapte zile gandindu-va la cum ati putea extinde acest dar asupra relatiilor de fiecare zi, asupra slujbei pe care o aveti si in toate situatiile obisnuite in care va aflati.


Prima Cale


" Voi va rugati permanent; insusi gandul este rugaciune."


Rugaciunea de dimineata:

" Preaiubite, deschide-mi inima astazi, pentru a percepe rugaciunile mele staruitoare. Gandurile mele au crea lumea pe care o vad si, prin urmare, eu sunt responsabil pentru construirea unei lumi lipsite de conflict si deznadejde, dezvaluind o alternativa luminoasa, acolo unde doar iubirea este reala.

Sunt constient de modul in care m-am limitat pe mine insumi si am proiectat aceste limitari asupra intregului univers. Constientizand toate acestea, voi invata sa ma rog intr-un mod nou, eliberand puterea sufletului meu creator, care doreste un singur lucru - Pace.

Umple-ma acum cu focul tau si ajuta-ma sa-mi urmaresc, cu atentie, propriile ganduri.

Invata-ma cum sa ma rog, Preaiubite. "


Exercitiu zilnic:

Astazi, cat de des puteti, puneti-va aceasta intrebare simpla:"Ce ma rog eu in aceasta clipa?"

Deveniti constienti de gandurile care va trec prin minte in acel moment. Mintea voastra era concentrata pe asupra unui gand de binecuvantare sau de blestem? Erati ingrijorati de viitor sau erati concentrati pe prezent?


Apoi spuneti:

" Doresc sa ma" rog pace " acum si in orice clipa. Doar atunci voi trai experienta darului pe care sunt dispus sa-l ofer tuturor." Aceasta sa fie mantra zilei. "


Exercitii preluate din "Pacea Launtrica " J.F.Twyman.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu