duminică, 2 ianuarie 2011

O saptamana dedicata Pacii (2)



A doua cale
"Atunci cand va concentrati asupra unui lucru, oricare ar fi acesta, el capata forta."

Rugaciunea de dimineata
" Preaiubite, astazi imi asum intreaga responsabilitate pentru gandurile mele. Ele au definit lumea pe care o vad si deci ele au puterea de a crea o Lume Noua, bazata mai curand pe realitate, decat pe iluzie.
Subiectul concentrarii mele capata putere, prin urmare, ma concentrez pe Pace. Aceasta este legea si-mi recunosc responsabilitateade a o folosi pentru a-mi indeplini destinul. Destinul meu este de a intelege ca sunt una cu Creatorul si, de aceea, eu detin puterea creatoare a lui Dumnezeu.Voi folosi acum aceasta putere pentru a ma ruga materializarea unei lumi in care conflictul sa fie imposibil, iar separarea sa fie un vis uitat. Imi concentrez atentia asupra compasiunii si pacii. Imi concentrez mintea doar pe darurile care se revarsa din Inima ta Infinita, Preaiubite, deoarece tot restul nu este demn de mine. Accept puterea pe care ai incredintat-o mintii mele si o folosesc acum, pentru a crea o Lume Noua."

Exercitiu zilnic:
Dupa ce v-ati dat seama de puterea pe care mintea si inima vostra o detin, vom incepe sa o aplicam folosind-o pantru a crea lumea pe care o doriti. La inceput de zi, alegeti o "declaratie de intentie" care sa oglindeasca angajamentul vostru de a va concentra numai asupra Pacii.
De exemplu "Astazi imi concentrez atentia pentru a vedea doar Pacea. " sau " Astazi, voi percepe Pacea care exista pretutindeni, indiferent de aparentele din exterior."

Din nou, cat de des puteti, opriti-va si rostiti "declaratia de intentie, cu putere si foarte concentrati. Apoi priviti in jurul vostru si alegeti sa vedeti realitatea, in locul iluziei. Daca doar va uitati in jurul vostru, sau va aflati blocati in trafic, alegeti acel moment ca pe un prilejde a simti si oferi Pace. Poate veti rosti o rugaciune scurta de pretuire a tuturor celor care v-au influentat azi viata. Alegeti Pacea in toate momentele.
Exercitii preluate din cartea " Pacea Launtrica " , J.F.Twyman

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu