marți, 4 ianuarie 2011

O saptamana dedicata Pacii (4)




A patra cale

" Daca vreti sa traiti in pace-deveniti pacea"


"Rugaciunea de dimineata:

"Preaiubite, exista un singur lucru in univers care are o semnificatie importanta pentru mine acum- Pacea. Este singurul lucru care-mi poate satisface foamea si imi poate potoli setea si sunt dispus sa invat calea adevarata care duce la implinirea acestei dorinte. Voi deveni una cu experienta pe care o caut. Ma voi darui complet Pacii pe care intelectul meu nu o poate intelege. De buna voie, las deoparte tot ceea ce nu corespunde cu aceasta realitate perfecta si aleg sa adopt orice pozitie care ma va duce catre adevar.

Eu sunt Pacea acum. Voi privi dincolo de toate fortele care par sa-mi blocheze accesul in acest templu sfant, ma voi considera deja ca un intreg si voi percepe toate fiintele de pretutindeni in aceeasi lumina.

Nu voi accepta nimic mai putin decat perfectiunea Gratiei Tale Divine, preaiubite, si ma angajez sa ofer aceasta Gratie tuturor. "


Exercitiu zilnic:

Cum devine cineva Pace?

Atata vreme cat fiecare gand este o rugaciune, atunci prin gandurile, sentimentele si emotiile noastre deschidem usa care duce la tot ceea ce dorim. Nu este nimic nou sau revolutionar in acesta afirmatie. De fapt, este tot ceea ce am facut vreodata. Diferenta este ca acum alegem sa devenim un instrument al pacii-nu al conflictului-iar lumea va oglindi, cu siguranta, aceasta noua alegere.

Faceti din aceasta zi, una de rugaciune tacuta."

(Exercitii preluate din cartea "Pacea Launtrica" de J.F.Twyman)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu