luni, 22 februarie 2010

Daca... Dumnezeu vrea sa-mi zica ceva iar eu nu sunt atenta

Daca... Dumnezeu vrea sa-mi zica ceva iar eu nu sunt atenta....

azi dimineata mi-a zis sa ma trezesc...ai dormit destul !....e timpul sa traiesti cu adevarat aici si acum, clipa prezenta asa cum am lasat-o Eu !
mi-a zis sa iubesc oamenii, animalele si plantele asa cum ma iubesc pe mine....
" ti-am dat plante sa te hranesti...sa le multumesti cand te hranesti cu ele;
ti-am dat animale sa te ajute...sa le multumesti cand o fac si ...iubeste-le, nu le ucide!, bucura-te pentru ele si ele se bucura pentru tine;
ti-am dat planeta sa traiesti pe ea...ti-am dat o casa...ai grija de ea cum ai grija de propria ta casa...spune-i ca o iubesti, roaga-te pentru ea...aveti nevoie de ea...voi si cei ce vor urma..."

2 comentarii:

  1. Odata cu primavara sper ca sufletul sa-ti infloreasca ca un ghiocel... sa radieze ca un soare... sa ofere caldura si iubire... si, nu in ultimul rand, sa ramana mereu tanar. Un martisor mic si dulce pentru o fiinta deosebita!

    RăspundețiȘtergere