vineri, 20 februarie 2009

Raspunsuri de la Dumnezeu


  Am simtit intotdeauna ca atunci cand am o problema la care nu-i gasesc rezolvarea sau am intrebari fara raspuns , Dumnezeu imi trimite o rezolvare sub diferite forme : intalnesc un prieten care imi povesteste despre ceva si gasesc raspunsul ..., ; imi trimite un inger care-mi sopteste raspunsul sub forma unui gand razlet..., sau deschid o carte la intamplare si gasesc .... . 
   Tot ce trebuie sa fac eu ,e sa fiu foarte atenta. 
   Ati citit "Iluzii" de Richard Bach? Este povestea intalnirii dintre un cautator spiritual si un maestru. Acesta ii da o carte si ii spune" trebuie doar sa o deschizi si vezi acolo lucrul de care ai cea mai mare nevoie . Poti sa faci aceasta cu orice carte. Poti sa faci aceasta si cu un ziar vechi, daca citesti suficient de atent. Nu ai facut-o niciodata, sa te gandesti intens la o anumita problema si apoi sa deschizi orice carte ai la indemana si sa vezi ce iti spune?".
  Cand am auzit de initieri ,recunosc am avut o urma de indoiala. Mi-am tot framantat mintea si m-am tot intrebat daca sunt benefice sau nu. Azi ,vrand sa ma relaxez dupa serviciu am luat o carte la intamplare din biblioteca; inca nu-i venise randul si m-am hotarat sa o rasfoiesc. O deschid la capitolul urmator: " Initierea maestrului: ultima metoda". "......Pentru un candidat la initiere, aceasta e o acceptare totala, o incredere  si o supunere absoluta, fara rezerve. Daca nu va supuneti dacat partial, nu e vorba de supunere ci de autoiluzionare.......in initiere increderea este obligatorie. Ea este o conditie, o necesitate absoluta. Si imediat ce va supuneti in totatalitate se produce schimbarea. Nu mai puteti reveni la schimbarea voastra de vis. ...Prin initiere o fiinta adormita cere ajutor pentru a iesi din somnul ei: ea se supune unei fiinte trezite. Abandonati in fata maestrului somnul vostru, visele voastre, intreaga ignoranta din trecut. Initierea inseamna deci abandonarea trecutului pentru initiat, iar pentru cel care initiaza responsabilitatea in raport cu viitorul....." .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu